Binnendienstmedewerker schadeverzekeringen (particulier)

Ben jij die binnendienstmedewerker die wij zoeken?

Voor ons Assurantiekantoor Bergermeer zijn we op zoek naar een nieuwe medewerker. Ben je energiek, proactief, ga je telefonisch contact niet uit de weg, vind je het leuk commerciële ondersteuning te bieden en de verzekeringsadministratie op orde te houden?

Dan gaan we graag met je in gesprek!

Werkzaamheden

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant via telefoon of e-mail en voert de nodige aanpassingen door;
  • Heeft een klant een schade, dan neem je deze in behandeling en zorg je dat de eerste acties worden uitgezet;
  • Je controleert en verwerkt mutaties op een juiste manier in ons systeem;
  • Je verzorgt samen met je collega’s het onderhoud op de gehele verzekeringsadministratie;
  • Je biedt ondersteuning aan enkele samenwerkende assurantiekantoren en je collega adviseurs;

Wat vragen wij?

  • MBO 3/4 werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in en affiniteit met verzekeringen of wilt het vak graag leren;
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk en in staat je werk zelfstandig af te wikkelen;
  • Je bent klantgericht en vindt het leuk om te werken in een klein team, hebt humor, geduld en kunt goed luisteren;
  • De diploma’s Wft Basis en Schade particulier of bereid deze op korte termijn te behalen;

Ben je een startende binnendienstmedewerker? Dan staat er een ervaren collega klaar om jou te begeleiden en wegwijs te maken in het vak van verzekeren. Stap voor stap krijg je steeds meer taken en verantwoordelijkheden en uiteraard ga je, op onze kosten, aan de slag om jouw Wft diploma’s te behalen!

Wat bieden wij:

Wij bieden je een uitdaging om samen met het team vorm te geven aan de organisatie met volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen in een prettige informele werkomgeving.

  • Je verdient als binnendienst medewerker minimaal € 2.425 bruto en maximaal € 3.375,- bruto per maand (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Dertiende maand, ADV, reiskosten- en thuiswerkvergoeding
  • Pensioenregeling via werkgever
  • Flexibele werktijden / mogelijkheid tot hybride werken met volledig ingericht thuiswerkplek
  • Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen

Over ons

Assurantiekantoor Bergermeer is een zelfstandig en onafhankelijk advieskantoor binnen de Turien holding, waar onder andere de kantoorportefeuilles van Turien & Co. en AnsvarIdéa zijn ondergebracht. Doelstelling is ons kantoor verder uit te breiden en de dienstverlening voor de klant te optimaliseren. De focus ligt hierbij op de (grotendeels particuliere) schadeverzekeringen en ondersteuning aan enkele samenwerkende assurantieadviseurs.

Ben je enthousiast geworden?

Vul dan het sollicitatieformulier en voeg je motivatie en CV toe. Voor nadere informatie kun je contact opnemen met Bob Bijwaard, teamleider van Bergermeer: 072 5 181 111. We zoeken een nieuwe collega die medio juli 2023 kan starten.

De volledige sollicitatieprocedure bestaat uit twee sollicitatiegesprekken, een pre- employmentscreening, een referentie- en een social-mediacheck.

Onze privacy statement werving, selectie en sollicitatie is te vinden op de website: https://www.werkenbijturien.nl/